Tengok Bola Dicelah-Celah Punggung 3 Perempuan Jadi Viral

Ramai yang 'bad mood' selepas kekalahan pasukan Harimau Malaya dalam Piala Suzuki AFF.Dalam ramai-ramai penonton yang kecewa,ada seorang penonton yang lagi kecewa kerana dia terpaksa lihat bola dicelah-celah pu#nggung 3 wanita.Gambar ini jadi viral.Dah bayar tiket mahal-mahal tapi hanya dapat lihat perlawanan bola sepak diselang-seli iklan p#unggung leper.

Geram dengan tindakan  wanita melayu tersebut yang tak makan teguran,dia merakam dan memuatnaik gambar tersebut difacebook dengan caption:
Semalam aku bertekak dengan 3 pempuan melayu yg sgt bajet n kuang ajar. Dah dtg lmbat slamber badak je duk depan kitrg blok nampak bontot leper dorg je. Ade skumpulan non malaysia dtg tapi diorg lagi paham duduk bersila kat bawah siap mtk izin lagi. 


Aku pegi ckp baik2 dgn pempuan2 ni suh duduk dorg tengking aku siap mnganjing lagi. Bgtau polis yg jaga pn polis xbuat apa. Tergedik2 pompuan2 kat depan aku macam sial dgn rambut karat. Aku cakap baik2 , boleh tengking aku balik. 
Org bkn melayu pn boleh paham. Aku paham ni mmg adat la dtg stadium tgk bola. Tapi knp org bkn mlysia boleh paham,tp pempuan melayu xleh nak phm. Jadi semalam dgn tiket rm50 aku dapat tgk bontot leper dorg je. Haish pntngkn diri. Aku snap skali bkn mlysia yg duduk brsila .

Mungkin 3 wanita tersebut patut dibaringkan lepas tu dibuat seperti dalam video dibawah ini

0 comment... add one now