Peserta Ratu Cantik Terlucut Pakaian Mandi Di Pentas

Nasib baik insiden pakaian mandi terlucut ini terjadi pada Miss California,kalau terjadi pada Miss Indonesia atau Miss Malaysia mesti kelam-kabut jadinya.Yer la... dah Miss ni asal California,setakat tayang-tayang aset didada tu perkara biasa di sebelah barat.Kalau di Asia ni mana ada gadis berjemur tayang aset betul tak.

Insiden tertanggal pakaian ketika  peserta Miss California, Chanelle Riggan ini berada dipentas.Langkah dan senyuman yang sudah diatur dengan begitu baik tiba-tiba berterabur apabila bikini yang dipakainya untuk sesi pakaian mandi tiba-tiba tertanggal sekaligus mendedahkan payud#ranya.

Insiden itu bukan sahaja mengejutkan Chanelle, tetapi juga penonton yang tidak menyangka akan menyaksikan sesuatu di luar jangkaan mereka.

Biarpun hampir tergelincir, dia tetap profesional dan meneruskan langkahnya sambil memegang tali baju dalamnya.

Penonton juga turut bersorak bagi memberi semangat kepada Chanelle.

Walaupun berdepan dengan detik memalukan itu, dia berjaya melepasi peringkat tersebut dengan mendapat tempat keempat.-mynewshub


Chanelle Riggan


Aksi selamba dia patut dipuji,mungkinkah insiden terlucut baju mandi ini sengaja dirancang untuk mencari publisiti?Kalau benar dirancang,maka ia sangat berjaya.

0 comment... add one now