Pemuda Bagaikan Tahu Ajal Menjemput

Pemuda ini bagaikan tahu ajal akan menjemput.Dia pun menulis di we chat : 
Kalau aku excident,then cedera parah.. aku teringin sangat nak tengok reaksi orang yang aku sayang macam mana disaat aku penuh berlumuran dengan darah..Aku jugak teringin nak tahu kalau aku terlantar dekat hospital dalam keadaan tak sedarkan diri,teringin nak tahu siapa yang merindui aku,teringin nak tahu siapa yang  rindu senyuman dan gelak ketawa aku..
Siapa yang menangis melihat aku terbaring tak berdaya diatas katil dengan penuh rasa kebimbangan,,Dan rela meluangkan masa untuk menziarah aku dan menemani aku disaat-saat terakhirku?Entah..dihospital mahupun dikubur tapi if aku meninggal dunia,aku sangat berharap agar orang ayang aku sayang datang menziarahi kubur aku dan sedekahkan Al-Fatihah buat aku.Tolong jangan menangis depan jenazah aku kerana time aku dah tak berjaya lagi nak lapkan air mata..
-Ini berlaku hanya kebetulan.. semoga penunggang motosikal semua berhati-hati ye

0 comment... add one now