Anak Suruh Ayah Yang Miskin Beli iPhone 6 Untuk Kekasih Suci

Pelbagai ragam ibu-bapa dalam cara memanjakan anak.Semua kehendak anak dituruti kerana sayang.Sayang yang tidak lagi berpada-pada.Apatah lagi kalau satu-satunya itu sahajalah anak dia.Jadi kisah dibawah ini mungkin juga kisah benar.Zaman teknologi sekarang ini mengheret remaja dalam berlumba-lumba untuk memiliki gadget-gadget canggih.Sebab itulah anak dibawah ini sanggup suruh ayah yang miskin buat loan untuk beli iPhone 6 untuk kekasih.Kekasih suci?uwek !
(gambar hiasan)
Asalamualaikum admin... Saya ade satu kisah benar.. Terjadi pada member saya yang kerja kat Batu Pahat. Harap Admin Sebar kan... Biar budak tu terasa.

Semalam aku dapat satu customer..seorang anak dan ayah dia dtg..tgk ayah dia yg sakit kaki mcm x trdaya nk jalan..aku serve lah...

aku: Assalamualaikum pakcik..Kami ada set handphone,laptop dgn barangan rumah.Ada tiga cara bayar cash,card credit ngan ansuran mudah.

ayah: kalau ansuran mudah mcm mana cara dia?

aku: kalau ansuran mudah sediakan Payslip,ic,bank statement..kalau mls nk g bank buat statement bank..bg je no akaun saya buatkan statement bank.pakcik nk apa sy kirakan sekali monthly dia..paling maximum bayaran boleh sampai 3 tahun sahaja

anak: ok bang.. bape ea sbln tok iphone 6 128GB ngn note 4..?
aku g terus amek kalkulator terus kira.

aku: ok kalo 2 handphone 296 utk sbln selama 3 tahun (sambil tersenyum aku tgk muka pakcik tu yg mcm resah..aku tau pakcik tu org susah..)

anak.: ok ayah jadi ea..bole ea..

ayah : (hanya mampu angguk ikut kehendak anak dia).

aku : beli handphone sampai dua satu

Video iPhone Prank

0 comment... add one now