Isteri Sakit Setiap Kali Hubungan Intim Kerana Suami Suka Tiru

Lelaki berusia 30-an itu dilaporkan gemar meliw#t isterinya sejak setahun lalu hingga menyebabkan wanita terbabit sering mengalami kesakitan dan terpaksa mendapatkan rawatan dari doktor.

Akibatnya mangsa yang menetap di Cheras di sini, mengambil keputusan meminta cerai daripada suaminya berikutan tidak tahan diseksa secara fizikal.

Kuala Lumpur: Hobi gemar membeli dan menonton cakera padat digital (DVD) luc#h menyebabkan seorang lelaki cuba meniru aksi terlampau ditonton dengan menjadikan isteri sebagai pemuas nafsu gila.

Sumber polis berkata, mangsa yang mempunyai dua anak itu mendakwa minat suaminya terhadap s#ks terlarang muncul selepas suaminya sering menonton video luc#h.

“Dalam kejadian terbaru 20 November lalu, suspek mengajak mangsa mengadakan persetubuh#n namun mangsa menjadi takut dan meminta suspek berhenti meliwatnya.

“Bagaimanapun, lelaki itu enggan melepaskan mangsa sebelum meliw#t mangsa lagi tanpa kerelaannya,” katanya.

Menurutnya, mangsa tambah tertekan berikutan kerap mengalami kesakitan hingga terpaksa mendapatkan rawatan di klinik.

“Seringkali mangsa dimaki-hamun selain anak mereka menjadi mangsa kemarahan suspek sekiranya permintaan pelik itu tidak dipenuhi.

“Kelmarin, mangsa yang tidak mampu menahan kesakitan akibat perbuatan suaminya nekad lari dari rumah bersama dua anaknya,” katanya.

Menurutnya, mangsa kemudian membuat laporan polis berhubung kejadian itu selain dalam proses menuntut cerai di pejabat agama.-hmetro

0 comment... add one now