Elak Makanan Ini Sebelum Hubungan Intim

Hubungan intim yang selesa mestilah mematuhi setiap langkah yang betul.Sebelum itu pastikan perut jangan kosong.Sebelum makan juga,mesti elakkan makanan dibawah ini sebelum hubungan intim.

1. Makanan Pembawa Gas Dalam Perut
Kacang buncis,brokoli dan kobis akan menghasilkan gas yang berlebihan pada perut, sehingga boleh membuatkan anda sendawa dan buang angin busuk. Tentunya kejadian tersebut  membuat Anda malu dan kegiatan bercinta boleh jadi akan gagal begitu saja. Oleh sebab itu, sebaiknya hindari makanan-makanan tersebut sebelum bercinta.

2. Makanan yang Menimbulkan Aroma Tak Sedap
Jenis bawang  seperti bawang putih, bawang merah menimbulkan nafas berbau kurang enak. Jangan sampai pasangan anda tidak ingin c#um Anda karena aroma bawang yang terlalu menyengat. Makanan lainnya yang dapat meninggalkan aroma yang kuat adalah daging merah,petai,jering dan telur. Tidak hanya nafas, badan Anda pun akan mengeluarkan aroma yang kurang sedap setelah makan makanan tersebut.

3. Makanan Berat
Makan malam yang terlalu banyak boleh buat anda  mengantuk  malas. Jenis makanan berat adalah yang mengandung karbohidrat, makanan berminyak dan daging. Sebaiknya sebelum bercinta, pilihlah makanan  dari resepi ayam atau ikan yang dapat mengenyangkan tapi tidak membuat perut terasa terlalu penuh. 

0 comment... add one now