Gambar Ammar Dengan BMW X6 Hadiah Dari Rozita Che Wan

Umum mengetahui yang anak pelakon dan pengacara sensasi, Rozita Che Wan mendapat keputusan yang cemerlang dalam SPM awal tahun baru ini. Gosip berkenaan Rozita ingin membeli kereta untuk anaknya tersebar meluas di laman sosial facebook.

Maka sebagai seorang ibu yang prihatin dengan kehendak orang muda seperti anaknya, dia telah berhasrat untuk menghadiahkan kereta jenis BMW X6.

Akhirnya, hasrat Ammar telah ditunaikan. Baru-baru ini dilaman Instagram, kami lihat bukan main segak lagi Ammar disamping keretanya. Kelass uolss!



Nampak tak betapa segaknya kereta itu. Haha! Pose Ammar tu sempena hari lahirnya baru-baru ini tau. Tapi kami difahamkan Ammar telah menerima kereta itu lebih awal.

Sebagai masyarakat marhaen yang mempunyai pekerjaan biaso-biaso sajo, tidaklah kami mampu untuk memakai kenderaan sebegitu. Kalau nak tahu, harga BMW X6 ni hampir sejuta tau tak! RM768 ribu!! Kau mampu?

Gigit jarilah anak muda luar sana. Beruntung betul jadi Ammar, tak perlu susah-susah kumpul duit nak bayardownpayment kereta. Haha.

Bertuah Ammar dapat kereta memberian ibunya, kereta mewah lagi tu. Semoga Ammar menggunakan kemudahan yang di berikan dengan sebaik yang mungkin. Jadi anak soleh tau. Layan.



Sumber : http://www.ohbulan.com/

0 comment... add one now