Shah Rukh Khan Tayang Gambar Comel Anak Di Aidiladha

Shah Rukh Khan Tayang Gambar Comel Anak Di Aidiladha-Bintang terkenal Bollywood Shah Rukh Khan (SRK) telah memperkenalkan kepada dunia anak lelaki bongsunya AbRam pada hari bertuah raya Aidiladha.

Anak yang ketiga SRK dilahirkan pada 27 Mei 2013 melalui surrogacy. Sejak dilahirkan, SRK dan isterinya Gauri Khan telah melindungi AbRam dari pihak media.

SRK boleh dilihat memeluk anak lelakinya itu di dalam satu gambar yang dimuat naik di laman Twitter.
Bersama gambar tersebut, SRK juga memberi pesanan yang manis kepada peminatnya iaitu "Eid Al Adha Mubarak to everyone. 

May all have the happiness that life has to offer. The littlest one wishes you too’’.
Ini tentunya raya yang istimewa untuk Raja Bollywood kerana SRK juga telah menerima anugerah Global Diversity di London minggu lepas untuk sumbangannya dalam industri perfileman Bollywood.

AbRam lahir pada 27 Mei 2013, saat itu ia masih prematur tapi terpaksa dilahirkan kerana berbagai pertimbangan. Karena lahir prematur inilah, AbRam harus tinggal di Rumah Sakit dalam waktu yang cukup lama.

Kelahiran AbRam sendiri sangat lekat dengan kontroversi. Mulai dari pilihan Shahrukh Khan menggunakan jasa ibu tumpang, hingga rumor bahwa ia memilih itu karena ingin memilih jenis kelamin anaknya, yang memang bisa dilakukan dengan perubatan.

Namun Shahrukh Khan menolak bahwa ia sudah melakukan prenatal test kepada putra bungsunya. Dan itu juga bukan alasan mengapa ia tak mau menunjukkan wajah AbRam ke publik.

Kalau sekarang ia baru memamerkan AbRam, lebih karena dirinya tak mau kelahiran putra ketiganya itu jadi gosip yang tak jelas. Menurut bintang CHENNAI EXPRESS itu, anak-anaknya tak perlu jadi hebahan media, kerana mereka bukan bintang. Cukup dirinya saja yang jadi sasaran dan bahan berita.

Tapi akhirnya Shahrukh Khan mempamerkan wajah puteranya, yang ternyata sangat tampan. Sangat mirip Aryan Khan, putra sulungShahrukh Khan.

0 comment... add one now