Gambar Menjelang Perkahwinan Nabila Huda Malam Berinai

Tahniah kepada Nabila Huda kerana bakal menamatkan zaman jandanya malam ini.Diharapkan perkahwinan Nabila Huda kali ini akan kekal.Sebelum itu jom kita tengok malam berinai ala hawaii Nabila Huda.

Menurut anak kepada rockers kumpulan Search Nabila, dia bagaimanapun berharap orang di luar sana tidak berharap yang keterlaluan mengenai bagaimana majlisnya bakal berlangsung kelak. "Saya mahukan majlis seringkas boleh. Sebagaimana orang melihat saya di alam realiti, sebegitu juga saya menggambarkan rencana majlis kahwin saya.

Cukup dijalankan apa yang wajib," kata ibu tunggal kepada Keisha Laila itu. Nabila sebelum ini pernah berkahwin dengan Zaidi Zailani pada Disember 2008. Mereka bercerai tiga tahun selepas itu.

Credit semua gambar dr ig Ministry of Moment (official photographer) & igdearazalea (official event planner &deco).










Holla uolssszahhh!! Meols try carik thread Nabila Huda/Abil Suhaimi td xjumpa. So meols bukak thread baru la psl pernikahan sheols 25hb Dec ni. Sementara tunggu sheols nak menikah Jumaat ni, meols tepek la dlu gambar2 sekitar malam berinai sheols mlm td yg bertemakan aloha team 

Credit semua gambar dr ig Ministry of Moment (official photographer) & igdearazalea (official event planner &deco).

























Kuala Lumpur: Rockers terkenal, Amy Search mengesahkan anak sulungnya, pelakon Nabila Huda akan mendirikan rumah tangga buat kali kedua pada 25 Disember ini. Ia sekaligus mengakhiri tanda tanya semua pihak berkenaan tarikh sebenar perkahwinan Nabila dengan teman lelakinya, pengurus restoran Kulcats, Izwan Johar.
 Nabila sebelum ini mengesahkan akan berkahwin dengan teman lelakinya pada Disember tetapi tidak mendedahkan tarikh sebenar kepada umum. Amy ketika ditemui pada majlis perasmian Cahaya Jiwa Saiful Kadir & Amy Search di Istana Budaya petang tadi berkata,
 sebagai bapa dia mendoakan kebahagiaan Nabila dan berharap anaknya itu membuat pilihan terbaik dalam hidupnya. Nabila, 31, pernah berkahwin dengan Zaidi Zailani, 34, pada Disember 2008 namun bercerai pada 2011.
Mereka dikurniakan anak perempuan, Keisha Laila yang kini berusia lima tahun.









credit cari.my

0 comment... add one now