Gambar Pengorbanan Mati Ibu Selamatkan Anak Dari Mat Rempit

Ketika kejadian kira-kira 7.15 pagi itu, mangsa yang berasal dari Kampung Pasir Panjang sedang melintas jalan untuk menghantar Muhammad Izzudin ke SK Pasir Panjang selepas singgah minum di sebuah warung berhampiran.

Bagaimanapun, ketika melintas jalan tiba-tiba mangsa melihat sebuah motosikal ditunggang laju ke arah mereka.
Difahamkan, mangsa yang menyedari kedatangan motosikal itu menolak anaknya ke bahu jalan sebelum dirinya sendiri dirempuh

Akibat rempuhan itu, mementara penunggang motosikal, seorang pelajar tingkatan empat hanya cedera ringan
 kemalangan MAUT telah berlaku berhampiran SK Tengku Bariah di Jalan Kampung Pasir Panjang Kuala Terengganu pagi tadi.



Demi kasih sayang ibu, seorang wanita sanggup mengorbankan nyawanya dengan menolak anak lelakinya ke tepi jalan dan membiarkan dirinya dirempuh sebuah motosikal di Jalan Pasir Panjang di sini, pagi ini.

Dalam tragedi menyayat hati itu, murid Sekolah Kebangsaan (SK) Pasir Panjang Muhammad Izzudin Najmi Ibrahim, 12, yang bangkit dari jatuh hanya mampu melihat jasad ibunya terbaring kaku di atas jalan tar.

Allahuakbar... Allahuakhbar... Allahuakhbar...

Mangsa seorang wanita yang ketika dalam perjalanan menghantar anak ke sekolah dirempuh dengan motosikal oleh seorang pelajar lelaki tingkatan 4 SMK Tengku Bariah.
Dalam sekelip mata sahaja budak lelaki kehilangan ibu tercinta. Al fatihah kepada mangsa semoga ditempatkan dalam kelangan orang beriman. Amin..




Inilah akibat menunggang motor dengan membabi buta yang telah mengakibatkan seorang wanita yang tidak bersalah meninggal dunia.


Semoga pesalah merempit ini dikenakan hukuman setimpal.

0 comment... add one now