Luahan Hati Elly Mazlein Kecurangan Bekas Suami



Seminggu di hospital Naluri tu terus bekas laki mengaku bercinta dengan Fake (Faye Kusairi). Seminggu saya di hospital Naluri nasib baik tidak meroyan, anak sakit kuning pun bapa tidak ambil peduli. Dalam berpantang saya diugut akan disaman oleh Fake. Dalam berpantang saya tengok Fake nangis-nangis dalam TV kononnya dia dianiaya. Hmmm manusia ini”
“Assalammualaikum terima kasih semua, bagi saya semangat, bagi saya kekuatan insyaAllah saya akan jaga anak saya dengan baik terus bagi kekuatan buat saya. Terima kasih,” luahnya dalam satu rakaman bertajuk ‘Terima Kasih Semua’ yang dimuat naik di laman sosial beliau dengan nada menangis di atas segala perbuatan yang dilakukan oleh bekas suami.
Hasil carian imej
Bukan itu sahaja, malah menurut Elly hanya selepas melahirkan anak perempuan pertama mereka, Putri Sara Sefhia pada 9 Mac lalu, barulah bekas suaminya mengaku bahawa beliau sedang menjalinkan hubungan cinta bersama Faye. Keadaan bertambah sedih lagi apabila semasa anaknya terkena demam kuning, Azmi langsung tidak datang menjenguk anaknya yang sakit.
Pendedahan itu turut mengundang kemarahan orang ramai yang bengang dengan sikap Faye yang dianggap menjadi punca keruntuhan rumah tangga Elly. Sementara itu Elly yang serik dengan sikap bekas suami telah mengambil keputusan untuk berusaha mendapatkan tuntutan nafkah bagi anak pertamanya di Mahkamah Rendah Syariah daerah Sepang pada hari esok.
A photo posted by πŸŽ€ELSefhia πŸŽ€ (@iamellymazlein) on

0 comment... add one now