Remaja Jadi Mangsa N#fsu 3 Lelaki

Seorang remaja telah diperdaya oleh 3 orang lelaki sangap lalu diculik.Dia dibawa ke tempat sunyi untuk memuaskan n#fsu sebelum berjaya melepaskan diri.Nasib baik ketika kemalangan mangsa telah bertembung dengan polis.Kes ini betul sebab mangsa x bawa KY Jelly.

Klang - Seorang remaja lelaki diselamatkan anggota polis selepas diculik serta diliw#t tiga lelaki di sebuah premis berhampiran kawa#san pembakaran mayat.

Mangsa berusia belasan tahun itu turut dipukul teruk suspek selepas dilarikan dari kawasan perumahan berhampiran Taman Bayu P#erdana, Bukit Tinggi di sini, sekitar jam 2.30 pagi kelmarin.

Sumber berkata, kejadian berlaku apabila mangsa dihampiri seorang pengawal keselamatan bertanyakan petak meletak kenderaan di #kawasan itu.

Menurutnya, pengawal keselamatan itu kemudian mendakwa rakan mangsa mahu berjumpa dengannya sebelum membawa mangsa ke lorong sunyi berhampiran.

“Bagaimanapun dua lelaki berusia 30-an dikatakan muncul sebelum memukul mangsa bertubi-tubi. Mangsa kemudian ditolak masuk ke dalam s#ebuah kereta walaupun menjerit meminta tolong.

“Difahamkan mangsa kemudian dibawa ke kawasan pembakaran mayat oleh dua suspek,” katanya.

Dia berkata, mangsa kemudian dibawa masu#k ke dalam sebuah premis dan dipaksa menghisap dadah.

“Mangsa bagaimanapun enggan akur dengan arahan itu menyebabkan dia sekali lagi dipukul dengan teruk.

“Mangsa turut diacukan pisau ke leher kemudian diikat kaki dan tangannya menggunakan dawai. Tiga penjenayah itu kemudian membogelkan mangsa sebelum membuka kaki mangsa,” katanya.

Menurutnya, mangsa kemudian diliw#t tiga lelaki terbabit secara bergilir-gilir.

“Mangsa dikatakan cuba melawan namun dia ditendang dan ditumbuk oleh penjenayah. Malah suspek turut bertindak memotong rambut mangsa,” katanya.

Suspek kemudian membawa mangsa menaiki kereta selepas diberikan pakaian.

“Bagaimanapun kereta dinaiki mangsa dan dua suspek itu dikatakan terbabit dalam kemalangan sejurus melanggar sebuah kereta berhampiran kilometer 31.8, Lebuhraya Shah Alam (KESAS) di sini.

“Mangsa yang diugut mendiamkan diri di dal#am kereta bagaimanapun berjaya melarikan diri serta mendapatkan bantuan anggota polis yang kebetulan muncul di lokasi kejadian,” katanya.

-Nasib baik mangsa tidak dibunuh atau dibakar dikawasan itu selepas memuaskan n#fsu setan mereka.

0 comment... add one now