Takut Hingga Terkencing Ramai Askar Israel Guna Pampers

Takut Hingga Terkencing Ramai Askar Israel Guna Pampers-Setiap tentera Zionis Laknatullah memakai 'pampers'-Akibat sering terkencing kerana ketakutan menghadapi Palestin,ramai askar Israel terpaksa menggunakan pampers dewasa bagi mengatasi masaalah itu..Mereka sebenar adalah bangsa Penakut!!! 
askar israel,pampers
Tentera Zionis Bunuh Diri Akibat Tekanan


Tidak semua tentera Zionis bersedia untuk menyerang Gaza. Tentera Zionis Israel berdepan dengan mujahidin Palestin apabila mengambil keputusan untuk melakukan serangan darat. Bahkan, Brigade Al Qassam membalas dengan menghantar pasukan khas mereka ke kawasan jajahan Israel dan menyerang tentera zionis di sana.

Keadaan itu menyebabkan sebahagian tentera Zionis mengalami tekanan dan ketakutan. Tekanan yang sangat teruk sehingga tentera Zionis mengakhiri hidup mereka dengan menembak kepalanya sendiri.

Pihak tentera Zionis mengakui adanya kes tentera yang bunuh diri. Dalam pengumumannya, seorang tentera yang mengawal di pos utara Gaza telah membunuh diri pada 19/7/2014 lalu. Seperti dilaporkan ROL dari Media Israel Chanel 2, Isnin (21/7/2014).

"Mangsa cedera parah di kepala dan segara dibawa ke Hospital Soroka di Beersheba. Namun meninggal dunia dalam perjalanan," lapor media tersebut.

Alasan tentera tersebut belum diketahui sehingga kini, namun adanya tekaan kuat tentera tersebut nekad membunuh diri akibat tekanan.

Pertempuran menghadapi barisan mujahidin Palestin dikatakan penyebab tentera zionis itu mengalami tekanan psikologi.

0 comment... add one now