Pelik Pesawat Muncul Selepas 35 Tahun Menghilang

Pelik Pesawat Muncul Selepas 35 Tahun Menghilang | Dunia ini memang penuh dengan misteri yang belum terjawab. Sebuah peristiwa aneh terjadi pada 4 September 1945. Pada masa itu penumpang dan kru sebuah perusahaan penerbangan, terbang dan lalu tiba-tiba menghilang di atas langit Atlantik. Kejadian itu menggemparkan seluruh dunia.


Anehnya, setelah 35 tahun kemudian, tepatnya pada 12 Oktober 1980, pesawat ini mendarat di Porto Alegre, Brasil tanpa pemberitahuan terhadap menara kawalan Bandara.

Ketika pintu pesawat dibuka, sejumlah orang tercengang melihat para penumpang pesawat tersebut yang berjumlah 92 orang itu telah kurus kering.


Menurut penelitian, pesawat ini merupakan pesawat Sandiego yang hilang dan telah kembali lagi. Menurut dugaan, pesawat ini telah melalui ruang 4 dimensi dan tersesat di black hole selama 35 tahun, sebelum akhirnya kembali mendarat.

Lihat video di bawah ini :


cerita kedua pulak hampir sama dengan cerita pertama. pasal sebuah kapal yang hilang tapi kru2 kapal dan penumpang kapal ditemukan semula beberapa puluh tahun kemudian dan semua mangsa yang ditemukan dalam keadaan sihat dan sama seperti waktu mereka hilang walaupun ada antara mereka ni dah beratus tahun hilang.. ada saintis kata, black hole atau dimensi yang menyedut tu tak boleh dilihat oleh manusia, sebab ia ada pada dimensi yang dipisahkan oleh manusia sama macam Jin dan makhluk2 ghaib lain......

mungkin ke pesawat MAS yang hilang sekarang ni ade kaitan dengan kisah2 kat atas tu?? lagipun pelik pesawat tu hilang secara tiba2 tanpa ada sebarang kesan walau sikit pun.

walau papepun aku harap mangsa2 yg terlibat dalam keadaan selamat.. Amin

-cari.com.my

0 comment... add one now