Ramai Pelajar UIA Bimbang Aksi Dalam Tandas Tersebar

Ramai Pelajar UIA Bimbang Aksi Dalam Tandas Tersebar-Apa perasaan anda sekiranya aksi kita menanggalkan seluar untuk kencing dan berak di tonton seluruh dunia kerana tersebar di internet.Itulah yang terjadi ketika ini di Universiti Islam Antarabangsa.Kebimbangan tersebarnya video pelajar UIA dalam tandas semakin menjadi-jadi apabila ugutan pelaku gila sekss terbabit.


Baru-baru ini, kita dikejutkan dengan kes pemasangan kamera CCTV dalam sebuah tandas di kafetaria Universiti Islam Antarabangsa (UIA). Kamera itu ditanam di dalam dinding tandas berkenaan.

Berikut adalah kenyataan dari kelab Ma'ruf IIUM





Susulan dari kes tersebut, nampaknya individu yang memasang CCTV berkenaan tidak berpuas hati dengan pembongkaran tersebut. Menurut apa yang dilaporkan, individu tersebut mengugut untuk menyebar dan menjual video rakaman dari kamera tersebut. Mesej ugutan itu dapat dilihat ditulis di cermin dan juga pintu tandas.









Kelab Ma'ruf IIUM sekali lagi membuat kenyataan berkenaan isu terbabit di laman Facebooknya. Kelab itu meminta pihak berwajib supaya mengambil tindakan segera terhadap mereka yang terlibat dalam aktiviti yang tidak bertanggungjawab itu:






0 comment... add one now