Gambar Pertunangan Amir Raja Lawak Dengan Intan

Selepas beberapa kali putus cinta,Amir Raja Lawak akhirnya dipertemukan jodoh dengan gadis pilihannya.Dia telah mengikat tali pertunangan dengan Intan.Dibawah ini disertakan beberapa gambar  pertunangan Amir Raja Lawak dan Intan.
amir,raja lawak,intan,bertunang,


INFO : Ibu bapa bakal pengantin lelaki kemudian menugaskan sebilangan orang tua yang rapat untuk bertemu dengan ibu bapa anak perempuan agar mendapat persetujuan. Ibu bapa anak perempuan akan meminta sedikit masa demi adat untuk membuat pertimbangan atas alasan bahawa mereka harus berunding dengan saudara-saudara mereka (walaupun mereka telah tahu tentang kunjungan utusan sebelum ketibaannya, dan telah memberikan persetujuan). Ini mungkin mengambil masa beberapa hari atau paling lama, seminggu.

 Ibu bapa anak perempuan kemudian menugasi sebilangan saudara yang terdiri daripada kedua-dua lelaki dan perempuan, untuk menyampaikan keputusan mereka untuk menerima pinangan. Dan adalah semasa ini bahawa syarat-syarat perkahwinan seperti hantaran kahwin, belanja, hari upacara perkahwinan, dan sebagainya dibincangkan dan diselesaikan. Inilah sebabnya utusan merangkumi orang-orang lelaki.

0 comment... add one now