Hafiz Suip Bercuti Dengan Keluarga Bakal Mertua

Hafiz Suip Bercuti Dengan Keluarga Bakal Mertua-Baru-baru ini ada muncul khabar angin yang mengatakan hafiz suip telah terbang bercuti ke Perth , Australia bersama kekasih nya. Bertemu penyanyi ini di sidang media Konsert LIVE Kris Dayanti semalam, beliau tidak menafikan perkara itu. 

' sebenar nya saya je sana untuk bercuti sambil bekerja. tujuan nya adalah mengikut ayah (kekasih) melawat projek yang di usahakan di sana. sambil itu juga kami menyambut ulangtahun kelahiran ibu nya (kekasih ) disana. selama 4 hari berada di sana.
Baca: Beza Kahwin Cara Melayu Dan Kahwin Cara Islam

nyata hafiz bukan pergi berdua sahaja bersama kekasih nya itu seperti yang didakwa beberapa sumber namun jika sudah diundang bercuti bersama bakal keluarga mertua, bilakah agaknya bakal berlangsung majlis perkahwinan penyanyi popular ini?

hafiz berkata tiada sebarang tarikh atau sebarng persiapan yang dilakukan ke arah perkahwinan atau pertunangan. bagi nya biar lah kekasih nya itu menamatkan pelajaran sekitar tahun 2016 dan bergelar seorang akauntan. mungkin akan bertunang pada tahun depan.

'saya tak mahu menggangu privasi dia. biarlah dia habiskan pelajaran nya dahulu dan apabila dia sudah sedia barulah kita akan ke peringkat seterusnya. insyaallah akan bertunang pada tahun hadapan. sekiranya jodoh sudah sampai saya sudah bersedia.

sumber- roti kaya


0 comment... add one now