Respon Digi Isu Pekerja Kurang Ajar Cuba Tipu Pelanggan-Berita terkini staff atau pekerja Digi Centre kurang ajar di IOI Mall Puchong. Menerusi laman sosial, kini tersebar secara viral satu rakaman video yang memaparkan aksi pekerja digi bersikap kurang sopan terhadap seorang pelanggan. Insiden bermula apabila pelanggan berkenaan mendakwa telah membuat pembayaran bil Digi pada 29 ogos 2014 yang lalu.
Namun, sebaik sahaja menyemak semula pembayaran, tiada sebarang rekod pembayaran telah dibuat pada hari tersebut. Pelanggan berkenaan datang semula ke Digi IOI Mall Puchong untuk meminta penjelasan berhubung isu tersebut sebelum insiden mengeluarkan bahasa yang agak kasar bermula.
Rakaman berdurasi 0:55 saat mengenai insiden itu juga telah dimuatnaik menerusi laman youtube pada 30 Ogos 2014. Pihak Digi pada 31 Ogos 2014 memaklumkan telah menerima laporan berhubung isu tersebut dan kini sedang melakukan siasatan.
Kenyataan Dari Pelanggan Isu Pekerja Digi
Aku ni semalam bayar bil. Pastu kalut nak pergi ambil anak dan lupa ambik resit. Balik check payment tak masuk. Tadi pergi balik…diorang kata tiada rekod pembayaran. Bila request tengok cctv…macam-macam alasan diberikan.
Kenyataan Digi Isu Staff Digi Kurang Ajar Di IOI Mall Puchong
Video Staff Digi Kurang Ajar Di IOI Mall Puchong
Kenyataan Dari Pelanggan Isu Pekerja Digi
Aku ni semalam bayar bil. Pastu kalut nak pergi ambil anak dan lupa ambik resit. Balik check payment tak masuk. Tadi pergi balik…diorang kata tiada rekod pembayaran. Bila request tengok cctv…macam-macam alasan diberikan.
Kenyataan Digi Isu Staff Digi Kurang Ajar Di IOI Mall Puchong
Video Staff Digi Kurang Ajar Di IOI Mall Puchong