Ceo Nampak Pintu Pagar Bos Terbuka-Cerita Lawak

Ceo Nampak Pintu Pagar Bos Terbuka-Cerita Lawak | Alkisah ada seorang lelaki yang berusia lewat 40an dan bekerja sebagai CEO disebuah syarikat yang besar di Kuala Lumpur.

Pada suatu hari... ceo ni panggil dia punya sekretari masuk ke ofisnya... seperti biasa sekretarinya pun masuk la...

Tolong buatkan saya surat untuk kita punya client...

Si ceo ni pun mula la cakap dia punya mukadimahnya... biasa la ceo... malas nak tulis... cakap punya cakap... ceo ni pun pusing-pusing meja sambil tangan masuk dalam poket seluar... 10 minit
kemudian acara mengarang ayat pun habis... si sekretari pun mula bersuara...

sekretari : bos... pagi tadi kan ... masa saya nak datang ke Ofis... saya nampak pintu pagar rumah bos terbuka...

ceo : (Dalam keadaan kelam kabut) ye ke... tak apa, nanti saya telefon rumah...terima kasih...

Si sekretari pun balik ke meja dia... dan si ceo pun telefon rumah dia tanya isteri dia...

ceo : Yang... tolong tengokkan pintu pagar rumah kita... terbuka la...
isteri : Tak la bang... baru tadi saya tengok... mana ada terbuka...

ceo : Iye... terbuka... cuba pergi tengok semula.
isteri : Tidakkkkk, tertutup... saya tahu la bang...
ceo : Pergi la tengok... kalau tak terbuka macam mana orang boleh nampak?????

isteri : Okay la... okay la..

Setelah setengah jam kemudian... masa ceo ni tengah belek-belek kertas kerja... baru dia perasan yang zip seluar dia terbuka... (dah memang perangai dia tak suka pakai seluar dalam... ) maka nampaklah... mengelabahlah si ceo ni memikirkan mana macam nak tutup malu kat sekretari dia tu...dan petang yang sama juga...

ceo : Errr... tadi pagi masa you nampak pagar I terbuka... ada tak u nampak BMW kat dalam tu?

sekretari : Tak... yang I nampak cuma ada Mini Cooper; dengan dua tayar depannya pancit

0 comment... add one now