Lelaki Gila Seks Dalam LRT Berjaya Ditangkap







Video rakaman yang dimuatnaik oleh seorang pengguna Facebook, Wardah Hanum Za yang juga merupakan mangsa gangguan seksual dari lelaki berkenaan kini menjadi viral di media sosial.

Menerusi rakaman video berdurasi 15 saat itu, dapat dilihat lelaki tersebut ingin menunjukkan keghairahannya nafsu seksnya sehingga meraba-raba alat sulitnya di hadapan mangsa.

“Seperti yang anda lihat, apa yang sedang dilakukan lelaki itu di dalam video sambil bercakap sesuatu yang tidak ingin saya kongsikan di sini,” katanya.

Jelasnya, lelaki itu telah mengekorinya sehingga masuk ke dalam LRT dan sengaja duduk di hadapannya.

Mangsa dalam info di Facebooknya turut memberitahu, memandangkan ia adalah perkhidmatan terakhir LRT, jadi suasana di dalam gerabak kereta api agak sunyi, kerana tidak ramai pengguna.

Video yang mula tersebar di laman-laman sosial itu turut mendapat reaksi amarah dari netizen yang berang dan jijik dengan tindakan lelaki berkenaan.

Seorang pengguna Facebook, Surayia Johanis menyelar aksi lelaki itu dengan berkata, ianya sangat tidak senonoh dan keji.

Manakala Ain Rashid pula berkata: “Ya Allah, pervert gila! Sangap tak ingat dunia lah tu. Wardah beli pepper spray lepas ni, kalau nampak lagi orang gila ni, sembur sahaja.”

Rosyamira Rose pula menyarankan agar mangsa terus membuat aduan polis disebabkan bukit daripada video yang dikongsikan adalah jelas mengenai perlakuan lelaki tersebut.

0 comment... add one now