Artis Yang Suka Beraksi Terlampau Di Gym

Kisah artis lelaki ini pernah menjadi perhatian ekoran kegagalan rumah tangga dibina. Kemudian dia mendirikan rumah tangga sekali lagi dan dikurniakan cahaya mata.Seorang teman SS menceritakan perangai artis lelaki ini tak pernah berubah dan dia masih meneruskan tabiat songsangnya iaitu meminati kaum sejenis.

(Gambar hiasan)

Apabila sudah berkahwin, ingatkan sudah bertaubat, tapi rupa-rupanya makin menjadi-jadi.

Kata teman SS, perbuatan kejinya itu bukan dijalankan di hotel atau rumah, tapi di pusat gimnasium. Setiap hari dia ke situ untuk bersenam pasti ada menjadi mangsanya.

Taktik digunakan ialah dia sengaja mundar-mandir di dalam bilik mandi sambil mengenakan tuala. Apabila ada yang berkenan di mata, dia memberikan isyarat untuk melakukan hubungan seks.

Lebih menjijikkan, artis lelaki itu tanpa segan silu membiarkan pintu bilik mandi terbuka ketika dia melakukan perbuatan terkutuk itu.

Dia tak kisah aksi terlampaunya diperhatikan orang lain kerana baginya dia tak dikenali dalam kalangan pengunjung gimnasium itu yang majoritinya bukan Melayu.

Teman SS yang kerap ke situ sudah beberapa kali terserempak hingga naik malu dibuatnya. Sebelum ini ada menegur, tapi dia buat tak kisah. Alasannya dia juga membayar yuran keahlian.

Bagi SS, tak hairan jika dia masih meneruskan aktiviti songsangnya itu kerana ketika perkahwinan terdahulu dia ‘kantoi’ dengan isterinya ketika ‘beraksi’ dengan lelaki lain.

- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/77527#sthash.FJwU1lrh.dpuf

0 comment... add one now