Ada Orang Nak Luar Tabii Dengan Nurul Wahab

Siapa tak kenal penyanyi anggun berkulit hitam manis dan memiliki suara lunak merdu ketika menyanyi, Nurul Huda Abdul Wahab atau lebih dikenali sebagai Nurul.

Baru-baru ini penyanyi yang terkenal dengan lagu Cinta Azali itu ada mendedahkan bahawa dia menerima gangguan seksual oleh stranger melalui kiriman emel dengan mesej-mesej lucah.



Menurutnya, ini bukan pertama kali Nurul mendapat mesej sedemikian sehingga suaminya telah memberi amaran kepada stranger tersebut namun ia tidak memberi apa-apa kesan. Hmmm, mesej apa yang Nurul dapat sampai dia jadi ‘angin’ ni?


There Are Some Sick People Amongst Us. …


Memang agak melampau apa yang dikirim oleh “Jaha Lat” ni, wanita manalah yang tak rasa rimas dan bimbang bila dapat mesej yang begitu rupa, lebih-lebih lagi bila dah jadi isteri dan ibu.

Namun begitu, ada peminat yang menganggap mesej itu tidak sesuai untuk ditunjukkan kepada umum dan menganggap bahawa ia seolah-olah mengaibkan diri sendiri.

Tak Perlu Nak Share Benda-Benda Macam Ni


Bagimanapun Nurul menjelaskan bahawa mungkin peminat tersebut salah anggap dengan niatnya itu.

Maybe You Misunderstand My Intention



Betul juga apa yang dikatakan Nurul, niatnya hanya mahu kaum wanita untuk lebih berhati-hati bukan untuk membuka aib sendiri. Harap Nurul dan sesiapa yang senasib dengannya ni boleh lah segera ambil tindakan.

Sumber : forum cari n Instagram nourulwahabdepp

0 comment... add one now