Video Tegar Cerita Saat Dicąbul Pengurus

Sebelum ini ada juga terdengar gosip mengatakan penyanyi Tegar dicąbul artis Malaysia ketika membuat persembahan di Istana Budaya.Tup-tup hari ini kecoh apabila penyanyi kanak-kanak dari Indonesia ini membuat menceritakan saat dia dicąbul oleh pengurusnya sendiri.

Setelah kecoh pertelingkahan faham dengan pengurusnya, Muhammad Arif Dollah yąng dikenali sebagai AD, Tegar telah tampil memberi penjelasan tentang apa yang terjadi. Agak terkejut apabila Tegar mendakwa dirinya didera secara seksual oleh pengurusnya itu. Kenyataan tersebut diberikan oleh Tegar ketika membuat laporan kepada Komisi Nasional Perlindungan Anak (Komnas Pa) iaitu sebuah badan yang melindungi hak kanak-kanak di Indonesia.


Antara kelakuąn yang didakwa dilakukan oleh Dollah kepada Tegar ialah memąksa penyanyi itu tidur dengan hanya memakai seluar dalam, ingin menemani Tegar bersama dan beberapa lagi perkara.

Kata Tegar:-

Di hotel setiap Tegar mau tidur pakai kolor (seluar) nggak boleh. Kata Kak Arif kolornya lagi kotor. Jadi tidur pakai celana dalam. Dia ikut-ikutan juga pakai celana dalam. Kalau Tegar tidur suka deket-dekat, (maaf) nempel di dubur tegar. Setiap Tegar mau mandi dia juga nemenin


Dollah pengurus Tegar

Malah Tegar juga memaklumkan ada beberapa barangan seperti gitar laptop dan kamera turut sama hilang. Fuh!!! Dasyat juga dakwaan yang dilemparkan ini lebih-lebih lagi melibatkan budak di bawah umur. Sama-samalah kita nantikan penjelasan dari Dollah pulak. SumberKapanLagi.

0 comment... add one now