Punca Makcik Amuk Pelancong Asing Di Miri-Video

Selepas kes Kiki mengamuk dengan stereng kereta,sekali lagi kita digemparkan dengan video seorang makcik amuk menggunakan payung pula.Mangsanya juga adalah seorang wanita yang merupakan pelancong asing.Punca makcik bertudung dari Miri ini mengamuk adalah kerana dia terlalu marah apabila dijerit oleh pelancong tersebut.

Menurut sumber kejadian ini dipercayai terjadi dalam pukul 11.00 pagi di tempat parking kereta apabila mak cik tersebut dikatakan mengundur kereta hampir mengenai ibu wanita Perancis tersebut.

Kerana terkejut dengan kejadian itu wanita Perancis itu menjerit kerąna bimbang ibunya yang berdiri hanya beberapa inci di belakang kereta wanita itu dilanggar.

Tetapi jeritan wanita Perancis itu menyebabkan pemandu wanita terbabit berang.

Sambil melangkah keluar dari keretanya, pemandu wanita itu terus meludah mangsa sebelum memukulnya menggunakan payung di bahagian dahi.

Terdapat seorang wanita melalui kawasan tersebut telah cuba menyąbarkan mak cik berkenaan dengan menyuruh mak cik tersebut meminta maaf tetapi tidak diendahka.

Wanita itu sebaliknya memilih untuk terus marah dan memandu pergi dari tempat kejadian.

Mangsa mengalami kecederaan di bahagian kepala dan muka akibat diserang dengan payung. Kereta mangsa juga turut dihentak sehingga calar.

Bagaimanapun, mangsa berjaya mengambil gambar keretanya dan telah membuat laporan polis di Balai Polis Miri pada hari yang sama. -

0 comment... add one now