Perompak Lari Tinggal Lori Dikejar Ajak Shiro

Perompak Lari Tinggal Lori Dikejar Ajak Shiro | Tindakan berani pelakon dan pelawak Ajak Shiro mengejar perompak telah berjaya mendapatkan semula barangan yang dicuri.Perompak bukan sahaja rugi hasil tak dapat tapi juga lori kecil terpaksa ditinggalkan.Mungkin juga lori curi.

ANGGOTA polis memeriksa lokasi lori yang membawa perkakas dapur curi ditinggalkan di tepi jalan di ladang kelapa sawit berhampiran Taman Purnama di Kempas, Johor Bahru kelmarin. Gambar kecil Ajak – Kosmo!

KUALA LUMPUR – Pelakon dan pelawak popular Ajak Shiro berjaya mematahkan tindakan seorang lelaki mencuri perkakas dapur dan rumah dari kediaman keluarganya di Jalan Denai Kecil, Taman Purnama, Kempas, Johor Bahru kelmarin.

Sebahagian besar barangan yang dicuri itu merupakan perkakas memasak yang digunakan untuk majlis kenduri pertunangan adik Ajak Shiro sehari sebelum itu.

Nasib baik Ajak Shiro atau nama sebenarnya Mohd. Hanaffi Razak, 28, yang berada di rumah semasa kejadian pada pukul 9 pagi itu berjaya mengejar lori tersebut.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

0 comment... add one now