Erra Kini Bercinta Dengan Lelaki Bangla

erra fazira bercinta,janda erra,bangla,cinta erra fazira
Erra Kini Bercinta Dengan Lelaki Bangla- Itulah ulasan ramai peminat yang mungkin cemburu dengan keintiman artis jelita ini.Perkongsian sekeping gambar intim Erra Fazira dengan seorang jejaka kacak, Rizman Nordin di laman Instagram miliknya beberapa hari lepas mengundang tanda tanya.

Gambar tersebut disertakan dengan caption amat romantik dan membayangkan mereka seakan bercinta. Benarkah? Caption itu berbunyi berikut : Alaaaa... @rizman_nordin awat comel sangat niii..u r still my fav dearest fren darlin...! ;)😙 muahh!!

Daripada komen-komen peminat di Instagram, ramai tidak terkejut dengan perkongsian Erra berkenaan malah mereka memberitahu tidak kisah dengan siapapun Erra berkawan. Dia ialah artis kesayangan ramai peminat.

Pendedahan gambar romantik ini selepas tersebar gossip bekas duda Erra iaitu Engku Imran dengan wanita lain.

info :Bangladesh, secara rasmi digelarkan Republik Rakyat Bangladesh, ialah sebuah negara di sebelah timur laut subbenua India yang terletak di Asia Selatan. Bangladesh bersempadan dengan India di sebelah barat, utara dan timur, dengan Myanmar di sebelah tenggara, dan Teluk Bengal di sebelah selatan. Bersama-sama dengan Bengal Barat di India, Bangladesh terdiri daripada kawasan etnik dan linguistik Bengal. Nama "Bangladesh" bermaksud "Negara Bengal". Bagaimanapun, keasalan perkataan "Bangla" atau "Bengal" tidak diketahui. Ibu negara dan bandar terbesar Bangladesh ialah Dhaka.

0 comment... add one now