Dapat Untung RM68 Juta Kerana Berkahwin

BELUM berkahwin, namun sudah mengaut untung sehingga AS21 juta (RM68 juta). Itulah situasi yang dilalui oleh pasangan popular Hollywood, Kim Kardashian dan Kanye West.
Menurut laporan daripada Showbizspy, pasangan itu telah bersetuju untuk menerima beberapa tajaan dengan nilai yang cukup besar.


Malah, Kim dan Kanye dikatakan telah menandatangani kontrak bersama E! News yang akan membuat liputan rasmi pada majlis bersejarah itu.
"Syaratnya, E! News perlu membayar sebanyak AS15 juta (RM48 juta) untuk mendapatkan hak eksklusif bagi menyiarkan majlis perkahwinan itu.
"Kemudian, untuk beberapa tajaan besar yang lain, pasangan itu juga telah meletakkan harga yang cukup tinggi, sesuai dengan pulangan yang mereka akan peroleh selepas itu," ujar sumber tersebut.
Ternyata, duit barangkali mampu mengubah pendirian Kim. Ini kerana, sebelum ini selebriti itu ada menyatakan bahawa dia mahu majlis perkahwinannya berlangsung dalam acara yang cukup eksklusif dan tidak difilemkan.

Kim dan Kanye akan berkahwin pada 24 Mei ini.
Sebelum ini, Perancis dikatakan akan menjadi lokasi perkahwinan mereka, namun kini beredar berita yang mengatakan pasangan itu akan berkahwin di Itali pula.

0 comment... add one now