Selangor Beri Bonus Raya Sebulan Gaji Pada Kakitangan

Kerajaan Selangor mengumumkan pemberian bonus sebulan gaji kepada 17,534 kakitangannya sempena Hari Raya Raya Aidilfitri, kata Mohamed Azmin Ali.

Menteri besar Selangor itu berkata, imbuhan tahunan itu akan dibayar pada 9 Julai depan, sebagai menghargai khidmat penjawat awam melaksanakan dasar kerajaan negeri secara profesional dan berintegriti.


Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali berkata bonus sebulan sempena Aidilfitri adalah bagi menghargai khidmat penjawat awam melaksanakan dasar kerajaan negeri secara profesional dan berintegriti. – Gambar fail The Malaysian Insider, 24 Jun, 2015.

"Kerajaan Negeri Selangor berasa amat sukacita mengumumkan pemberian Imbuhan Tahunan Sempena Hari Raya berjumlah satu bulan gaji kepada 17,534 orang anggota yang berkelayakan dan berkhidmat di bawah pentadbiran Kerajaan Negeri Selangor.

"Imbuhan Tahunan ini adalah bagi menghargai khidmat yang diberikan oleh semua penjawat awam negeri dalam melaksanakan dasar kerajaan negeri secara profesional dan berintegriti ke arah Pembangunan Berkualiti, Rakyat Dipeduli," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak pada minggu lalu juga mengumumkan pemberian bantuan kewangan RM500 kepada penjawat awam gred 54 ke bawah, sebagai persiapan menyambut bulan Ramadan dan Hari Raya Aidilfitri. – 24 Jun, 2015.-TMI

0 comment... add one now