Gadis Cantik Diupah Raba Telur Lelaki

Gadis cantik dari persatuan ini akan menjemput sesiapa yang berminat untuk memeriksa dan ingin menjadi penyumbang kepada Yayasan Movember. Kempen gadis cantik raba telur lelaki ini diadakan di tempat-tempat awam dimana pejalan kaki menjadi sasaran utama.

Dalam memdekatkan Yayasan Movember(Movember Foundation) kepada masyarakat dan meningkatkan kesedaran kanser buah z#kar kepada kaum lelaki,sebuah program rancangan online Simple Pickup telah mengambil inisiatif memberi pemeriksaan percuma kepada kaum lelaki.

Persatuan ini telah mengaturkan seorang gadis jelita, untuk memberi pemeriksaan kanser buah z#kar kepada kaum lelaki.

Persatuan ini akan menyumbangkan $100 kepada Yayasan Movember bagi setiap lelaki yang tampil kehadapan untuk mendapatkan pemeriksaan ini di hadapan khalayak orang awam,

Dimana gadis itu akan memakai sarung tangan dan akan memasukkan tangan kedalam seluar lelaki itu dikhalayak ramai serta akan memberitahu keadaan buah z@kar mereka hasil selepas pemeriksaan.

Tujuan ia diadakan adalah untuk mewujudkan kesedaran kanser buah z#kar di kalangan kaum lelaki.Sumbangan dari kempen ini akan terus pergi ke tabung Yayasan Movember.
-kualalumpurpost.net

0 comment... add one now