Yana Familia Myvi Puteri UMNO Terus Dikecam

Walaupun tidak terlibat secara langsung dalam kejadian lumba Myvi hingga menyebabkan sebuah Pajero terbalik,Yana yang merupakan seorang puteri UMNI dan  wakil dari kelab Familia Myvi Club (FMC) Malaysia terus menjad viral. Nama Yana FMC kini masih trending dilaman sosial berikutan kes 6 buah Myvi langgar Pajero sehingga menyebabkan 3 sekeluarga maut di Jalan Duke pada 2 Mei 2015 yang lalu

. Meskipun Yana tidak terlibat dalam lumba haram tersebut, namun Yana sebagai wakil jurucakap pihak FMC sehingga kini mempertahankan 6 orang ahlinya yang terlibat dalam insiden di Jalan Duke. Lebih mendukacitakan apabila semua bukti saksi dan rakaman CCTV sudah menjelaskan 6 orang ahlinya FMC terlibat dalam insiden tersebut, namun tetap dinafikan sekerasnya oleh Yana FMC. Selain itu, Yana wakil FMC juga seorang yang ego dan tidak akan meminta maaf susulan insiden mengorbankan 3 sekeluarga tersebut.






Biodata Yana Wakil Familia Myvi Club FMC Malaysia

Nama Penuh: Miana Haina

Nama Popular: Yana FMC

Jawatan: Jurucakap (MC) Kelab Familia Myvi Club FMC Malaysia

Asal: Gombak/ Sabak Bernam Selangor

Jawatan Politik: Ahli Puteri UMNO

Nombor Plat Myvi: WPT 8530

No Ahli FMC: FC 102

Lesen: P (Pemandu Percubaan)

Jumlah Tunggakan Saman: RM1930

Facebook Rasmi Yana: https://www.facebook.com/Familia-Myvi-Club-Official


Gambar Kereta Yana Wakil Kelab FMC Malaysia






Lagi Gambar Sebenar Yana Ahli FMC






Fakta Punca Yana FMC Dikecam Dan Dibenci Dilaman Sosial

1. Yana FMC Menafikan Ahlinya Berlumba Haram

Yana sebelum ini menafikan dakwaan 6 ahli Myvi Kelab FMC sertai lumba haram di Jalan Duke. Sebaliknya rakaman CCTV telah membuktikan bahawa 6 buah Myvi tersebut dipandu laju.



0 comment... add one now